Frequently asked questions

What is [Your Brand Name]?

[Your Brand Name] is a [brief description of your business or service]. We are passionate about [your mission statement].

How does your product/service work?

We offer a [brief explanation of how your product or service helps your customers]. Our process is [simple/efficient/convenient] and [positive adjective] for you.

How much does it cost?

Our pricing varies depending on [what factors affect your price]. We offer a variety of options to fit your needs and budget. Please visit our [pricing page/contact us] for more information.

Do you offer [specific service inquiry]?

Unfortunately, we don't currently offer [specific service inquiry]. However, we do offer [alternative service] which might be helpful.

How can I contact you?

You can reach us by [phone number/email address/contact form link]. We are always happy to answer your questions.

Płatność:

FOLIOPIRO.pl przyjmuje zarówno przedpłatę za zamówienie przyjęte do realizacji jak również płatność przy odbiorze towaru.

Płatności za towary można dokonywać w formie przedpłaty na podany numer konta: 30 1020 3121 0000 6102 0103 6367 (PKO Bank Polski S.A.) FOLIOPIRO.pl Marcin Ratajczak, Siemowo 76, 63-800 Gostyń.

Płatność gotówką jest możliwa przy wyborze płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.

Płatność uznaje się za zrealizowaną po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Dostawa:

Zamówione artykuły są wysyłane do klienta pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu. Możliwy jest również odbiór osobisty.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych, natomiast czas dostawy do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

Czas realizacji upływa od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto. Zamówienia o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia tj. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie prawo do wysyłania każdego z produktów oddzielną przesyłką.

Koszty dostawy wyliczone są dla poszczególnego zamówienia.

Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki w chwili jej odbioru od kuriera. W razie stwierdzenia, że zawartość jest uszkodzona bądź nosi ślady otwierania, nie należy kwitować odbioru przesyłki, tylko zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

A short story about us

Use this space to introduce yourself or your business to site visitors. Share who you are, what you do, and the purpose of this website.

Short title
Short title

Feel free to include your background, experiences, and any unique aspects that set your business apart. Highlight your mission, values, and the benefits your customers can expect.